DEKLARACJA UCZESTNICTWA

Gotycki Szlak Architektury Ceglanej cz.2

19 - 21 czerwca 2020


Przed wysłaniem Deklaracji Uczestnictwa, prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami Wypraw.

W odpowiedzi na Deklarację, otrzymają Państwo są swoją skrzynkę mail z numerem rezerwacji, terminem wpłaty zaliczki i numerem konta biura podróży realizującego wyprawę.
Bardzo prosimy o sprawdzenie spamu. W razie braku maila zwrotnego prosimy o informację na kontakt@wyprawyz.pl

ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA

  1. Zgłoszenie uczestnictwa w Wyprawie następuje po wypełnieniu i wysłaniu Deklaracji
  2. W odpowiedzi na Deklarację, otrzymają Państwo mail z numerem rezerwacji, terminem wpłaty zaliczki i numerem konta do wpłaty zaliczki. Wysokość zaliczki to 270 PLN.
  3. Wpłacona zaliczka jest w całości zwracana na konto wpłacającego w następującym przypadku
    • rezygnacji z wyjazdu do 48 h od chwili potwierdzenia grupy 
    • odwołania grupy z powodu małej liczby chętnych
  4. Po zebraniu grupy zapisujemy na listę rezerwową.

POTWIERDZENIE REALIZACJI WYPRAWY

  1. Nastąpi mailowo najpóźniej do 10.04.2020
  2. Po potwierdzeniu realizacji Wyprawy z obsługującego biura otrzymają Państwo umowę, warunki rezygnacji oraz informacje dotyczące dodatkowego ubezpieczenia także od kosztów rezygnacji
  3. Po otrzymaniu umowy z obsługującego Wyprawę biura, rezygnujący uczestnicy muszą liczyć się z kosztami rezygnacji. KOSZT REZYGNACJI będzie zależny od kosztów faktycznie poniesionych przez organizatorów.

OSTATECZNA CENA 

Jest zależna od liczby wpłaconych zaliczek. Przewidywany termin II raty w przypadku realizacji Wyprawy i jej wysokość będą przesłane do uczestników w osobnym mailu.

Propozycja dla grupy 25 – 35 osób. Ostateczna cena zależy od liczby uczestników.

  • Przewidywana cena dla grupy 35 osobowej – 870 PLN
  • Przewidywana cena dla grupy 25 osobowej1080 PLN
  • Dopłata do pokoju jednoosobowego – 180 PLN

Dziękujemy za terminowe dokonywanie wpłat. Przy dużej liczbie chętnych, kolejność wpłat decyduje o faktycznej rezerwacji miejsca.

DODATKOWE INFORMACJE OGÓLNE

  1. W programie szczegółowym, który będzie przesłany do uczestników Wyprawy mogą zostać zawarte obowiązkowe wstępy do muzeów, wynikające z konieczności wcześniejszej opłaty za rezerwację. 
  2. Kwota za wstępy do muzeów jest w dużej mierze zależna od indywidualnego wyboru zwiedzanych obiektów. Przewidywany koszt wstępów do muzeów to ok. 95 PLN
  3. Opłaty za wstępy do rezerwowanych muzeów zostaną zebrane na początku Wyprawy.

ŚWIADCZENIA

  1. Opieka polskiego pilota w trakcie całego pobytu
  2. Opieka merytoryczna historyczki sztuki w trakcie pobytu
  3. Wykłady w trakcie przejazdów
  4. Uzupełnienia merytoryczne w trakcie zwiedzania obiektów
  5. Autokar LUX z kawą i herbatą
  6. Noclegi w pokojach 2-osobowych lub 1-osobowych za dopłatą: Zamek Reszel i Hotel Warmia Braniewo
  7. 2 śniadania w formie bufetu oferowane przez hotele
  8. 2 obiady w trakcie dnia wliczone w cenę
  9. Zestaw audioguide
  10. Ubezpieczenie NNW

Przy organizacji tej wyprawy współpracujemy z Biurem Podróży INVITATIO.

Oferta ma jedynie charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Aby przejść do formularza deklaracji, proszę potwierdzić zapoznanie się z powyższymi zasadami.