DEKLARACJA UCZESTNICTWA

Gotycki Szlak Architektury Ceglanej cz.1

29 - 31 maja 2020


Przed wysłaniem Deklaracji Uczestnictwa, prosimy o zapoznanie się z zasadami organizacji Wypraw z architekturą

W odpowiedzi na Deklarację, otrzymają Państwo są swoją skrzynkę mail z numerem rezerwacji, terminem wpłaty zaliczki i numerem konta biura podróży realizującego wyprawę.
Bardzo prosimy o sprawdzenie spamu. W razie braku maila zwrotnego prosimy o informację na kontakt@wyprawyz.pl

ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA

  1. Zgłoszenie uczestnictwa w Wyprawie następuje po wypełnieniu i wysłaniu Deklaracji
  2. W odpowiedzi na Deklarację, otrzymają Państwo mail z numerem rezerwacji, terminem wpłaty zaliczki i numerem konta do wpłaty zaliczki. Wysokość zaliczki to 270 PLN.
  3. Wpłacona zaliczka jest w całości zwracana na konto wpłacającego w następującym przypadku
    • rezygnacji z wyjazdu do 48 h od chwili potwierdzenia grupy 
    • odwołania grupy z powodu małej liczby chętnych
  4. Po zebraniu grupy zapisujemy na listę rezerwową.

POTWIERDZENIE REALIZACJI WYPRAWY

  1. Nastąpi mailowo najpóźniej do 30 grudnia 2019
  2. Po potwierdzeniu realizacji Wyprawy z obsługującego biura otrzymają Państwo umowę, warunki rezygnacji oraz informacje dotyczące dodatkowego ubezpieczenia także od kosztów rezygnacji
  3. Po otrzymaniu umowy z obsługującego Wyprawę biura, rezygnujący uczestnicy muszą liczyć się z kosztami rezygnacji. KOSZT REZYGNACJI będzie zależny od kosztów faktycznie poniesionych przez organizatorów.

OSTATECZNA CENA 

Jest zależna od liczby wpłaconych zaliczek. Przewidywany termin II raty w przypadku realizacji Wyprawy i jej wysokość będą przesłane do uczestników w osobnym mailu.

Propozycja dla grupy 30 – 40 osób. Ostateczna cena zależy od liczby uczestników.

  • Przewidywana cena dla grupy 40 osobowej – 990 PLN
  • Przewidywana cena dla grupy 30 osobowej1180 PLN
  • Dopłata do pokoju jednoosobowego – 160 PLN

 DZIĘKUJEMY ZA TERMINOWE DOKONYWANIE WPŁAT.

DODATKOWE INFORMACJE OGÓLNE

  1. W programie szczegółowym, który będzie przesłany do uczestników Wyprawy mogą zostać zawarte obowiązkowe wstępy do muzeów, wynikające z konieczności wcześniejszej opłaty za rezerwację. 
  2. Kwota za wstępy do muzeów jest w dużej mierze zależna od indywidualnego wyboru zwiedzanych obiektów. Przewidywany koszt wstępów do muzeów to ok. 95 PLN
  3. Opłaty za wstępy do rezerwowanych muzeów zostaną zebrane na początku Wyprawy.

ŚWIADCZENIA

  1. Opieka polskiego pilota w trakcie całego pobytu
  2. Opieka merytoryczna historyka sztuki w trakcie pobytu
  3. Noclegi w pokojach 2-osobowych lub 1-osobowych za dopłatą w hotelu 3* i 4*
  4. Oferowane przez hotele śniadania bufetowe
  5. Trzy posiłki obiadowe
  6. Zestaw audioguide
  7. Ubezpieczenie turystyczne – ubezpieczenie NW.

Przy organizacji tej wyprawy współpracujemy z Biurem Podróży INVITATIO.

Oferta ma jedynie charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Aby przejść do formularza deklaracji, proszę potwierdzić zapoznanie się z powyższymi zasadami.